Jump to content

Utestengelsesklager inn her

Klager

34 replies to this topic

#21 Sharky

Advanced Member

• Administrators
  • 136 posts

Posted 27 March 2012 - 03:47 PM

17:43:55) (hevn`REKK4RT) Hei igjen, beklager språkbruket mitt på det sterkeste. Har lest gjennom reglene på forumet og har fortstått at jeg virket rasistisk. Forstår at dere i lions tar rasisme alvorlig, som er en positiv ting. Og i mitt tilfelle vil det ikke skje igjen, da jeg har lært av konsekvensene!

#22 svane

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 07 April 2012 - 06:20 PM

Tenkte på den bannen min for "oppførsel". Jeg klaget på at jeg ble picked av den andre captainen når jeg var stack med hoyland å fikk ban for å ikke spille den gatheren. Der mener jeg at dere heller skulle penaltya meg eller noe sånt. Ban er vel kansje litt overdrevent. Mulig å bli unbanned asap? Sarry vis æ va frekk elns. E snillest i verden egentlig:P Skal ikke være kjepphøy eller frekk på noen måter videre. Blir bare sånn når andre kan være det uten at de blir banned.
CYA:P LIKA A BOSS:P

- svane

#23 L1GHT

Moderator #Classic-GatheR

• Moderators
  • 79 posts

Posted 08 April 2012 - 02:13 PM

Poenget i denne saken Svane - er det at det ikke var første gangen du var blitt banna for å ikke spille! Og dere hadde etter min logg, ikke annonsert stack! Du har fått en 2 dagers ban - så den er snart over uansett, så den blir stående ut tiden. Håper du står for det du sier om at du skal slutte å være kjepphøy osv videre framover :-) Og andre får sine konsekvenser de og, som deg og alle andre!

L1GHT

#24 smygeN

Newbie

• Members
  • Pip
  • 6 posts

Posted 10 April 2012 - 07:45 PM

Hei.
Jeg vil gjerne beklage min oppførsel her om dagen. Jeg "tok del" i en "NAV" diskusjon, og kom med et lite uskyldig inspill og ble banned på grunn av det. Deretter kommer jeg inn med broren min sin auth og spiller videre. Jeg Baklager på det sterkeste. Jeg var dum nok til å spille videre, selv om jeg bare fikk en usel ban på 2 dager. Håper dere i #Lions vil ta opp dette og finne rom for meg igjen på kanalen. Har oppført meg som en prest og følgt reglene til pukt og prikke egentlig. Ikka ta feil av meg pga jeg "bryter" reglene en liten uskyldig gang (ikke i sammenheng med fake auth). Jeg er klar over at dere admins bare følger reglene, og det er bra, men håper dere kan unbanne meg og gi meg en sjangse til (i og med at jeg fikk bannen, mens ingen andre som var med fikk det). Håper dere tar dette serriøst og kommer til enighet :)

smygeN out.

#25 njodd

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 11 April 2012 - 03:43 PM

<Lions\MIDOO> "Njodd gjorde flere forsøk på å drive med seg andre for å skape dårlig stemning, så jeg fjernet han permanent. Han fikk to advarsler av meg privat."
<nJoddolini> jeg fikk heller ingen advarsel av han
<nJoddolini> jeg prøvde ikke å få med meg folk for å skape dårlig stemning
<nJoddolini> sjukt at han kommer med falske grunner
<Lions\MIDOO> Hvorfor skulle han forfalske chatten når han er en ganske stor person for Lions? + at han ikke gamer en gang.
<nJoddolini> forfalske chattn?
<nJoddolini> han skrev blant anna @Lions\Fiskelim> nJoddolini, du er ikke voksen nok til å forstå at vi ønsker ikke ha et dårlig miljø her. Når du blir litt eldre, så forstår du nok motivet mye bedre :) ...
<Lions\MIDOO> Ja, dere sier at dere ikke fikk advarsler.
<nJoddolini> fikk jo ikke noen advarsler
<Lions\MIDOO> Så link meg samtalen da.
<nJoddolini> isåfall skrev han det på gresk
<nJoddolini> Lions\Fiskelim> [Wed:17:13:34] <+nJoddolini> KEM SOM E SO JEVLA RETARD?
<nJoddolini> <Lions\Fiskelim> Sånn snakker vi ikke her.
<nJoddolini> <nJoddolini> jo når han blir banna utn grunn
<nJoddolini> <Lions\Fiskelim> Det er alltid en grunn.
<nJoddolini> <nJoddolini> jo når han blir banna utn grunn
<nJoddolini> <nJoddolini> gi meg en grunn da?
<nJoddolini> <nJoddolini> KAFFøR banna du spiro da?
<nJoddolini> <nJoddolini> du har ingen grunn til å banne han
<nJoddolini> <Lions\Fiskelim> Han klarer ikke oppføre seg som folk.
<nJoddolini> <Lions\Fiskelim> Du gjør tydeligvis ikke det heller.
<nJoddolini> <nJoddolini> å herre jevla gud
<nJoddolini> <nJoddolini> jevla idoit
<nJoddolini> <Lions\Fiskelim> Mulig det. Vi ønsker ikke å ha idioter her.
<nJoddolini> <nJoddolini> DU BANNER JO folk i hytt og gevær
<nJoddolini> <nJoddolini> dreven fikk jo ikke til å signe
<nJoddolini> <nJoddolini> klart spammer han sign da?
<nJoddolini> <nJoddolini> ingen grunn til bann
<nJoddolini> <Lions\Fiskelim> Jeg vet ikke grunnen. Snakk med Sharky
<nJoddolini> <nJoddolini> Grunn?
<nJoddolini> <nJoddolini> du sjæller meg ut på chan og banner meg perm?
<nJoddolini> <nJoddolini> heahehaeh
<nJoddolini> <Lions\Fiskelim> Velkommen til /ignore listen min
<Lions\MIDOO> Altså å kalle en admin idiot blir lame, vi reagerer på det. Vi banner ikke folk uten grunn.
<Lions\MIDOO> Er lov å spørre høfflig "Hvorfor ble han banna?"
<nJoddolini> nei nei, men jeg oppfatta det ganske latterligt å kalte han en idiot, stupid me, men jeg syns ikke det er nok til å perm banne meg
<Lions\MIDOO> Send inn en klage + samtalen.

Please unbann. Dette sier nok. IDIOT er vist en grunn til permban....

#26 njodd

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 11 April 2012 - 08:17 PM

Jeg synes at permban var ltt drøy! jeg vet jeg var veldig dum, men jeg angrer meg veldig. Jeg ble litt sur der fordi hunden min døde igår. Får humørsvingninger, man må ta alt jeg sier med en klype salt, vis du skjønner hva jeg mener :D
Unnskyld for AT jeg kaldte deg en idiot fiskelim....

#27 njodd

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 14 April 2012 - 12:06 PM

Hei, her har dere min klage, spesi dedikert til FISKELIM.

Du har ingen regler som backer deg opp med at du kan bare permantent utestenge meg fra gather kanalen(isåfall link meg den usynlige regelen). Greit nok du ha retthigheter til det, men det er HELT SJUKT at du faktisk kan gjøre det. Jeg kan forstå at det er travelt at en blir mast på osv når noen blir banna eller noe, men du er admin, du burde tåle og bli kalt en idiot. Og som sakt så beklager jeg meg for å ha kaldt deg en idiot. Bare fordi du ikke liker meg så betyr ikke det at du kan bare perm-banne meg av den grunn,sant har vi blogg.no til.....
Og at du i tillegg henger meg ut på chan før du banner er helt sykt " <@Lions\Fiskelim> nJoddolini, du er ikke voksen nok til å forstå at vi ønsker ikke ha et dårlig miljø her. Når du blir litt eldre, så forstår du nok motivet mye bedre" Vet du min alder kanskje? så plz. blogg.no...

Så jeg ber om å bli unbannet fra chan, slik at jeg kan game med mine IRLS og andre homies.
xoxo, nJoddolini

#28 rottenikkish

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 15 April 2012 - 08:02 PM

Hei!

Mitt navn er Bendik "rottenikken" Johansen. Jeg har nylig blitt bannlyst fra deres meget populære og lærerike kanal grunnet rasisme. Det er opplagt at jeg gikk langt over streken, og den dag i dag klarer jeg ikke å forstå hvordan min oppførsel pekte i den retningen. Personlig er jeg medlem av Amnesty og er sterkt imot rasisme generelt. Jeg har deltatt på flere demonstrasjoner mot rasisme og diskriminering, så det er vanskelig for meg å forstå hva som fikk meg til å utøve det jeg gjorde. Dere er kanskje klar over situasjonen, og hvordan handlingen utspilte seg, men ihvertfall kalte jeg meg "hvit makt negerslakt". Jeg er dypt lei meg og har faktisk isolert meg selv fordi jeg er så bitter på den det jeg har gjort. Det hadde helt utrolig om dere kunne gi meg en sjanse til. Som sagt er dette noe jeg ikke finner meg i, og jeg må nesten ha vært Schizofren i det øyeblikket jeg utøvde handlingen. Jeg beklager på det sterkeste og håper virkelig dere kan gi meg en sjanse til!

Mvh
Bendik Johansen

#29 simiz

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 19 April 2012 - 10:14 AM

Hei

Jeg har ble permannet for noen månder tilbake siden grunnet spamming av rasistiske ting og elendig oppførsel. Slike ting hører ikke hjemme noen plass og jeg mente ikke noe over det jeg sa. Jeg gikk langt over streken og det burde overhodet ikke ha skjedd. Jeg angrer veldig for det jeg skrev og lover at det aldri kommer til og skje igjen. Jeg beklager oppførselen min ovenfor alle jeg har vært frekk mot/stor i kjeften til ikke bare på kanalen deres, også ingame. Jeg har fått flere sjanser til å bevise at jeg kan oppføre meg, men har ikke hørt etter. Jeg kan si at jeg har lært og at dere ikke vil få noen som helst problemer med meg igjen om dere slepper meg inn igjen og gir meg en siste sjanse til og bevise at jeg har forandret meg. Vet jeg ikke har kommet på noen god talefot med noen av dere, og det beklager jeg, skulle ønske derfor at det var mulig og kunne starte på blanke ark, og glemme alt dette. Mange av kompisene mine har også blitt unbannet så håper dere tar dette serriøst, og kan se på saken. Jeg har lest regelverket på nytt, og jeg forstår og skjønner alle sammen. Jeg ber om en siste sjanse til å bevise at jeg kan oppføre meg på kanalen deres ! :)

-simiz

#30 shake

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 19 April 2012 - 09:59 PM

Halla brødre og brødinner!

Ble banned på grunn av upassende språkbruk during gather, 19/04-12, og beklager denne hendelsen på det sterkeste. Tar helt avstand fra rasisme og har flere venner med utenlandsk bakgrunn.
Jeg var ikke klar over konsekvensene på denne typen språkbruk da det står i regler at det er warning før permban, men dette er blitt endret (uten at det står i regler) og hadde jeg visst dette hadde det iallefall ikke skjedd - var bare i hetens øyeblikk.
Håper dere finner meg "uskyldig" nok til å bli unbannet.

Beklager så meget, igjen.

Mvh
Førstegangsbanned, shake.

#31 sick

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 22 April 2012 - 09:59 PM

Hei

Var desverre uheldig å skrive, Et rasistisk ord ingame. Noe som ikke skal skje, Har lest gjennom reglene og forstått at dere tar rasisme svært seriøst. Noe som er bra. Dette er noe som ikke skal gjenta seg. Som sakt så vil jeg beklage utsagnet jeg hadde.
Dette kommer aldri til å skje igjen. Håper dere kan akseptere unskyldningen min.

Mvh SIIICK

#32 Guest_oLID_*

• Guests

Posted 02 May 2012 - 06:41 PM

Hei, klager på min permbann grunnet det som ble skrevet var til en kompis av meg. Ordet som ble brukt var "nigger" og skjønner det er nulltoleranse for rasistiske utsagn her. Jeg har forklart meg for sharky så han vet alt om saken. Ergo dere får snakke imellom dere.

Jeg forstår og skjønner at jeg ikke burde skrevet det men det er noe meg og kompisen min har internt. Jeg beklager.

Mvh Olid

#33 haggis

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 03 May 2012 - 01:15 PM

Hei

Jeg ble da bannet pga rasisme, ble bare "litt" sinna over at jeg døde in-game. Håper da at ingen tok det til seg, å dette skal aldri skje igjen. Hadde da håpet på å få en ny sjanse hos dere, hadde vært koslig. :)

Haggis!

#34 T1000

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 03 May 2012 - 06:33 PM

Hello!

Ble permbannet fra deres channel Lions.cs for noen dager siden. Grunnen var at jeg skrev "niggers" offentlig på channen, noe jeg angrer sterkt på. I mine øyne er Lions er en oppegående organisasjon med flinke administratorer som ikke tar lett på hverdagsrasismen som eksisterer hos mange av oss.
Vil bare be om en tilgivelse for det idiotiske utsagnet jeg kom med, og lover at det ikke kommer til å skje igjen hvis jeg får fornyet min sjanse hos dere.
P.S; Kommentaren var ikke rettet mot en person, ei heller rettet mot noen med utenlandsk bakgrunn. Var et tilfelle av dårlig vane..
Mvh T1000.

#35 haggis

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 08 May 2012 - 01:39 PM

Hei, Jeg ble bannet for rasisme for noen dager siden. Jeg vil bare beklage det på det sterkeste! Og jeg forstod i ettertid at jeg ikke burde ha skrevet dette. Dette var overhodet ikke rasistisk ment, det var ingen i livet når jeg skrev det, var bare en liten rage..... :( var bare en spontan reaksjon fordi jeg hadde failet ingame. kan med hånden på hjertet si at det ikke kommer til å skje igjen. Håper dere kan se på denne beklagelsen med litt forståelse, fordi det lå ingen ting resitisk bak dette.

MVH haggis :)

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users