Hejsan!
Namn: Emma Olsson
Nick i spelet: MisS.ApPlE<3
Steam Namn: kristoffer49 [Min Pojkväns acc] (Han spelar ej längre)
ålder: 19 år
Stad: Motala
Steam_ID: STEAM_0:1:46376286
Som Person,
Jag är 19 år gammal. Jag heter Emma. Jag bor i motala. Jag går inte i skolan och är mest hemma.
annars så spelar jag Counter-stike "Nästan" Hela tiden. Jag går på gym måndagar och torsdagar. det är väldigt skönt och träna sina muskler. är en snäll person i övrigt och pratglad.
Hur länge har du varit aktiv på HnS servrarna?
Jag börja spela på era HnS servrar när min egen inte var aktiv för allmänheten.
men en kompis tipsa mig om eran server börja spela lite och tyckte den var kul "Awesome". Jag har ca spelat i 3 månader på eran server. jag spelar så gott som möjligt ungefär 7 timmar om dagen. Kan ej mer är med kompisar och med min flickvän.
Vad skulle du kunna bidra med?
En bra och rättvis serveradmin mot alla på servern. jag skulle också kunna göra så alla känner sig välkomna på HnS servern. Jag skulle kunna bidra att få bort fuskare och såna som bryter mot regler, och vara aktiv på Irc (Om ni har)
Har du erfarenhet som tidigare admin?
Jaa absolut. Jag hade en egen server samt admin på 4 servrar till.
Min hette ^HiDeaNdSeEk-gaming^. och Brutalcs Viking gaming Bollnas HIDEandSEKK
samt flicka10.
Jag kan allt med amx commands regler och bra administratör.
Varför ska du bli accepterad?
Joo Jag har varit ägare på flera HnS servrar och administratör på flertals servrar.
Alla får lika mycket chanser eller varningar. inget får någon extra chans eller varningar.! Jag följer regler som dom ska. Jag har aldrig blivit bannad på den heller.
Jag fuskar inte heller. är inte kaxig mot andra bara för man dör, blir Ct
Jag buggar inte så servern blir time out eller sådant.
Jag är pratglad med alla men om dom inte är snälla tillbaks blir det ban eller kick / Kan hända undantag. Jag känner visa serveradmins.jag tycker att jag ska bli accepterad för jag är Snäll och pratglad (Har ej mic) Sen för jag inte bryter mot regler.
Vad förväntar du av lions?
Att det finns en HnS server som är kul och svensk. att alla admins är snälla och inte små kaxiga ungar /
övrigt.
Jag vill säga att Faton, ShaDoW, Oboy ,PiggE och alla andra admins / Huvudadmins är Awesome ;D!
Mvh: Emma Olsson

This topic is locked